سبد خرید
{{item.title}} {{item.subtitle}}
{{item.total|number}} تومان
حذف
سبد خرید شما خالی است.

خدمات پس از فروش


خدمات پس از فروش

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

-از طریق تماس با فروشگاه و اطلاع به کارشناسان عرفان رایانه و پیگیری کارشناسان می توانید سفارش خود را مرجوع کنید.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

-پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

چطور میتوانم با گارانتی مدنظر خود تماس بگیرم؟

شما میتوانید از لیست زیر، شماره گارانتی مورد نظر خود را بیابید.

ردیفنام شرکت گارانتی کنندهشماره تماسردیفنام شرکت گارانتی کننده
شماره تماس
1ایراکام8424010گسترش تجارت تابا86070170
2ایران رهجو83000000-15911ماتریس23566000
3آونگ8850080512مرآت88109011
4حافظه طلایی ایستا5797300013پیشتازان فن آور پانا88908091
5داده پرداز متین(87706)8770700014دریا همراه پایتخت62859
6رایانه همراه 8865244615مدیاپردازش42773000
7سازگار ارقام8872191716اسپیرو
2189337+
8شارلوت رایانه8880397017نشر گردو
88838210
9گارانتی گرین8891137818آواژنگ۸۹۳۱۲۰۰۰

اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟

بله . حداکثر تا 7 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم ؟
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده و از آن استفاده نشده باشد.