سبد خرید
{{item.title}} {{item.subtitle}}
{{item.total|number}} تومان
حذف
سبد خرید شما خالی است.

هلو شرکتی پیشرفته کد 23

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعريف طرف حسابها :: معرفي اشخاص جهت صدور فاكتور و گزارشگيري از معين طر... تعريف سطح دسترسي جهت هر يك از كاربران نرم افزار
  • تعريف انبار :: تعريف و طبقه بندي انبارها به گروه هاي اصلي و فرعي
  • تعريف كالا :: تعريف مشخصات كالا اعم از كدهاي فني و قيمت هاي خريد...
  • تعريف حسابهاي بانكي :: جهت معرفي تمامي حسابهاي بانكي مي توان از اين منو ا...
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی عرفان رایانه
آماده ارسال
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اين نرم افزار با قابليت نصب آسان بر روي تمام ويندوزها با زبان برنامه نويسي دلفي زير نظر تيمي  متشكل از كارشناسان حسابداري و نر م افزار طراحي شده و به روش حسابداري ادواري عمل مي نمايد .   

نرم افزار حسابداری شرکتی پیشرفته هلو مناسب برای کسب و کارهای شرکتی است که نیاز به گزارش‌های پیشرفته دارند.

نرم افزار حسابداری شرکتی پیشرفته

نیاز به نرم افزار حسابداری در یک شرکت طبیعتاً متفاوت از نیاز به نرم افزار در یک فروشگاه است. شرکت نرم افزار حسابداری هلو برای کاربردهای متفاوت نرم افزارهای مختلف تولید کرده است. سه گروه بزرگ نرم افزار فروشگاهی، شرکتی و تولیدی از جمله این نرم افزارها هستند. همچنین هر یک از این دسته‌بندی‌ها به چند گروه ساده، متوسط، پیشرفته و… تقسیم می‌شود.

نرم‌افزار حسابداری شرکتی پیشرفته به شما امکان مدیریت دقیقی بر امور مالی و حسابداری می‌دهد، به‌نحوی که امکان استفاده هم‌زمان از فرم امور مالی اتوماتیک به منظور ثبت سند اتوماتیک و نیز فرم صدور سند به منظور ثبت سندهای حرفه‌ای و مرکب را خواهید داشت.

با استفـاده از امکـان مـدیریت اسناد می‌توان برای ثبت اسناد حسـابداری سطح دسترسی ایجـاد و نیز اسناد را به‌صورت دائم یا موقت ثبت‌ فرمایید.

علاوه برمطالب ذکر‌‌شده به شما امکان می دهد تا با بهره‌گیری از حرفه‌ای‌ترین امکانات حسابداری بتوانید بهترین و کامل‌ترین گزارش‌ها مدنظر مدیر حسابداری شرکت خود را تأمین‌ کنید.

  • کلیه امکانات نسخه متوسط (کد22)
  • امکان نمایش سود هر کالا
  • امکان نمایش سود هر فاکتور
  • امکان نمایش سود هر طرف حساب
  • تیپ قیمت
  • دسته بندی مشتری ها
  • خروجی با پسوندهای مختلف
  • پرداخت به و دریافت از
  • اطلاعات نموداری جهت ارزیابی سیستم و فروش
  • گزارش از گردش کالای طی دوره و کاردکس ریالی
  • گزارش از ترازهای آزمایشی 6 و 8 ستونی
  • گزارش از مرور حساب ها
  • امکان مغایرت گیری از کلیه سرفصل ها
  • راس چک
  • پرینت چک
تعريف طرف حسابها :
معرفي اشخاص جهت صدور فاكتور و گزارشگيري از معين طرف حسابها همراه با ريز گزارش فاكتورها و چكهاي داده شده و پرداخت شده ،‌امكان دسته بندي مشتريان براساس نياز كاربر
تعريف سطح دسترسي جهت هر يك از كاربران نرم افزار
تعريف انبار :
تعريف و طبقه بندي انبارها به گروه هاي اصلي و فرعي
تعريف كالا :
تعريف مشخصات كالا اعم از كدهاي فني و قيمت هاي خريد و فروش و موجودي كالا ، امكان معرفي 10 قيمت فروش جهت هر كالا ، معرفي كاردكس تعدادي و ريالي كالاها
تعريف حسابهاي بانكي :
جهت معرفي تمامي حسابهاي بانكي مي توان از اين منو استفاده كرد
صدور انواع فاكتور :
خريد ،فروش ،‌پيش فاكتور ، اماني ، ضايعات
ثبت عمليات دريافت و پرداخت تر كيبي :
چك ، نقد،‌ نسيه ، تخفيف ، خرج چك
اعمال تخفيفات متنوع بر روي فاكتورهاي فروش:
تفكيك تخفيفات تسويه هاي نقدونسيه ، محاسبه درصد تخيف هاي مجزا جهت هر يك از طرف حسابها
امكان محاسبه ماليات بر ارزش افزوده
محاسبه تخفيفات سطري جهت هر كالا در فاكتور ها
معرفي واسطه در هنگام صدور فاكتور
امكان ثبت كالا در فاكتور ها توسط دستگاه باركد خوان
امكان ثبت يك هزينه در فاكتور خريد
عمليات مرتبط به كالا :
معرفي كالا در 3 سطح : اصلي ، فرعي ، نام كالا
كنترل حداقل و حداكثر موجودي كالا
انبار گرداني و اتخاذ تصميم مديريت
گزارش كاردكس كالاها
انتقال كالا ها بين انبارها
معرفي مشخصات كالا
حسابداري:
صدور اسناد حسابداري بطور اتومانيك و بصورت دستي
امكان تعريف حسابهاي كل ،معين ، تفضيلي
اصلاح اسناد صادر شده
امكان تبديل اسناد موقت به دائم و دائم به موقت
بستن حسابها بطور اتوماتيك
چك و بانك:
ثبت چكهاي در يافتي و پرداختي ،‌اعلام وصول كليه چكها ،‌ عودت از حالت وصول ، اعلام برگشتي ، عودت از حالت برگشتي
اعلام سر رسيد چكها بطور اتوماتيك
اصلاح مشخصات چكها
امكان معرفي چكهاي اماني
پیام کوتاه: ارسال پیامک های پویا / امکان ارسال اطلاعات داخلی نرم افزار ( مانده حساب ها، مشخصات فاکتور ، سررسید چک، سررسید اقساط و ...)
امکان اصلاح سرفصلهای پیش فرض به دلخواه کاربران و ...
تنظيمات :
از طريق اين منو مي توانيد تنظيمات كلي را در برنامه ايجاد كنيد .
گزارشات :
امكان تهيه خروجي از گزارشات ستوني به فرمت excel ، Word،‌ html
گزارش از سود هر فاكتور هر كالا و هر طرف حساب به صورت مجزا در بازه هاي زماني دلخواه
تهيه گزارشات نموداري و آماري
گزارشات دوره اي از كالاهاي انبار (ابتداي دوره ، طي دوره ، پايان دوره )
امكان مرور حسابهاي كل ، معين ، تفضيلي
گزارشگيري از مغايرت ها
گزارش تراز آزمايشي 6 و 8 ستوني
کد محصول
1591
مشاغل مناسب
اجاره کالا
املاک
تعريف طرف حسابها :
معرفي اشخاص جهت صدور فاكتور و گزارشگيري از معين طرف حسابها همراه با ريز گزارش فاكتورها و چكهاي داده شده و پرداخت شده ،‌امكان دسته بندي مشتريان براساس نياز كاربر
تعريف سطح دسترسي جهت هر يك از كاربران نرم افزار
تعريف انبار :
تعريف و طبقه بندي انبارها به گروه هاي اصلي و فرعي
تعريف كالا :
تعريف مشخصات كالا اعم از كدهاي فني و قيمت هاي خريد و فروش و موجودي كالا ، امكان معرفي 10 قيمت فروش جهت هر كالا ، معرفي كاردكس تعدادي و ريالي كالاها
تعريف حسابهاي بانكي :
جهت معرفي تمامي حسابهاي بانكي مي توان از اين منو استفاده كرد
صدور انواع فاكتور :
خريد ،فروش ،‌پيش فاكتور ، اماني ، ضايعات
ثبت عمليات دريافت و پرداخت تر كيبي :
چك ، نقد،‌ نسيه ، تخفيف ، خرج چك
اعمال تخفيفات متنوع بر روي فاكتورهاي فروش:
تفكيك تخفيفات تسويه هاي نقدونسيه ، محاسبه درصد تخيف هاي مجزا جهت هر يك از طرف حسابها
امكان محاسبه ماليات بر ارزش افزوده
محاسبه تخفيفات سطري جهت هر كالا در فاكتور ها
معرفي واسطه در هنگام صدور فاكتور
امكان ثبت كالا در فاكتور ها توسط دستگاه باركد خوان
امكان ثبت يك هزينه در فاكتور خريد
عمليات مرتبط به كالا :
معرفي كالا در 3 سطح : اصلي ، فرعي ، نام كالا
كنترل حداقل و حداكثر موجودي كالا
انبار گرداني و اتخاذ تصميم مديريت
گزارش كاردكس كالاها
انتقال كالا ها بين انبارها
معرفي مشخصات كالا
حسابداري:
صدور اسناد حسابداري بطور اتومانيك و بصورت دستي
امكان تعريف حسابهاي كل ،معين ، تفضيلي
اصلاح اسناد صادر شده
امكان تبديل اسناد موقت به دائم و دائم به موقت
بستن حسابها بطور اتوماتيك
چك و بانك:
ثبت چكهاي در يافتي و پرداختي ،‌اعلام وصول كليه چكها ،‌ عودت از حالت وصول ، اعلام برگشتي ، عودت از حالت برگشتي
اعلام سر رسيد چكها بطور اتوماتيك
اصلاح مشخصات چكها
امكان معرفي چكهاي اماني
پیام کوتاه: ارسال پیامک های پویا / امکان ارسال اطلاعات داخلی نرم افزار ( مانده حساب ها، مشخصات فاکتور ، سررسید چک، سررسید اقساط و ...)
امکان اصلاح سرفصلهای پیش فرض به دلخواه کاربران و ...
تنظيمات :
از طريق اين منو مي توانيد تنظيمات كلي را در برنامه ايجاد كنيد .
گزارشات :
امكان تهيه خروجي از گزارشات ستوني به فرمت excel ، Word،‌ html
گزارش از سود هر فاكتور هر كالا و هر طرف حساب به صورت مجزا در بازه هاي زماني دلخواه
تهيه گزارشات نموداري و آماري
گزارشات دوره اي از كالاهاي انبار (ابتداي دوره ، طي دوره ، پايان دوره )
امكان مرور حسابهاي كل ، معين ، تفضيلي
گزارشگيري از مغايرت ها
گزارش تراز آزمايشي 6 و 8 ستوني
کد محصول
1591
مشاغل مناسب
اجاره کالا
املاک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...